*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

گفتم و گفتی

گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست

بین من و عشق تو ولی فاصله ای نیست

گفتم که کمی صبر کن و گوش به من کن
 
گفتی که نه باید بروم حوصله ای نیست

پرواز عجب عادت خوبیست ولی حیف

تو رفتی و دیگر اثر از چلچله ای نیست

گفتی که کمی فکر خودم باشم و آن وقت

جز عشق تو در خاطر چیز دیگری نیست

بگذار بسوزند دل من مساله ای نیست

دوست دارم

من عشق را در تو
 
تو را در دل

دل را در موقع تپیدن

و تپیدن را به خاطر تو دوست دارم

من غم را در سکوت

سکوت را در شب

شب را در بستر

و بستر را برای اندیشیدن به خاطر تو دوست دارم

من بهار را به خاطر شکوفه هایش

زندگی را به خاطر زیبایی اش و زیباییش را به خاطر تو 
 
دوست  دارم

من دنیا را به خاطر خدایش

خدایی که تو را خلق کرد دوست دارم

عکس خودمه

دانلود عکس در زمستان برفی مشهد

کم و بیش انتظار

سلام به همه دوستان خوبم علت دیر به دیر آپدیت شدن رو ببخشید که اون هم کم کم درست میشه یه خورده مشغله های کاری است که بعد از تموم شدنشون حتما از خجالتتون در میام و سعی میکنم بیشتر در این کلبه برفی باشم منتظر حرفهای تصویری باشید ... که خیلی دوست دارم بگذارمشون از خودم و عشقم در حرفهای تصویری به زودی...!!!

میدونم...!

زندگی پر از سواله می دونم

رسیدن به تو خیاله میدونم

تو میگی یه روزی مال من من میشی

اما موندنت محاله میدونم

تو میگی شبا دعامون میکنی

چشمه ی چشات زلاله میدونم

توی آسمون سرنوشت ما

ماه کاملم هلاله میدونم

تو میگی پرنده شیم بریم هوا

غصه ی ما دو تا بال میدونم

چشم من پر از غم نبودنت

دل تو پر از ملاله میدونم

طاقتم دیگه داره تموم میشه

صبر تو رو به زوال میدونم

اون درخت سیب آرزوهامون

پر میوه های کاله میدونم

آره میری و نمی پرسی که این

دل عاشق در چه حاله میدونم

یک پلک به هم خورد...

چه زود گذشت این روزها از غافله عفب نمونید .... بدووو بدووو دیرت نشه... عاشق باشید و مهربان ...هیچ ثانیه ای رو از دست ندید ... روز و شبتون بخیر در این ماه جدید....