*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

گفتم و گفتی

گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست

بین من و عشق تو ولی فاصله ای نیست

گفتم که کمی صبر کن و گوش به من کن
 
گفتی که نه باید بروم حوصله ای نیست

پرواز عجب عادت خوبیست ولی حیف

تو رفتی و دیگر اثر از چلچله ای نیست

گفتی که کمی فکر خودم باشم و آن وقت

جز عشق تو در خاطر چیز دیگری نیست

بگذار بسوزند دل من مساله ای نیست
نظرات 1 + ارسال نظر
سورنا دوشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 08:53 ب.ظ http://parsright.blogsky.com

سلام
شاید اگه شما هم توی برفستانی مثل محل زندگی من زندگی می کردی از دونه های برف خیلی خاطرات خوشی نداشتی .
راستی کجا زندگی می کنی؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد