*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

کم و بیش انتظار

سلام به همه دوستان خوبم علت دیر به دیر آپدیت شدن رو ببخشید که اون هم کم کم درست میشه یه خورده مشغله های کاری است که بعد از تموم شدنشون حتما از خجالتتون در میام و سعی میکنم بیشتر در این کلبه برفی باشم منتظر حرفهای تصویری باشید ... که خیلی دوست دارم بگذارمشون از خودم و عشقم در حرفهای تصویری به زودی...!!!
نظرات 1 + ارسال نظر
گیسو پنج‌شنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1386 ساعت 10:57 ب.ظ http://ghesehaoghosehaiman.blogfa.com

ایلیا جووووووووووووووون خییییییییییییییییییییییییییلی بلاگت حوشیله خیلی خوشم اومد به من هم سر بزن اگه دوست داشتی من تمایل زیادی برای تبادل لینک دارم واقعاْ بهت تبریک میگم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد