*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

به یاد من باش نقطه سر خط

سلام به همه دوستان خوبم باید بگم که دارم میرم سر بازی من الان که دارم این مطلب رو می نویسم ۲ ساعت دیگه باید برم خدمت هنوز نمیدونم کجا آموزشی هستم...از همینجا روی ماه تو دوست عزیزم رو می بوسم که منو فراموش نکردی...و در آخر که اشاره میکنن وقتم کمه(مامانم میگه) وبلاگ هنوز پایدار هست ... اما نوشتن رو سپردم به ...نزدکتر از دوست و همسایه و آشنا به مطلباش نظر بدید که من رو هم خوشحال میکنه ... پس تا روزی روزگاری (مرخصی دادن) هستیم خدمتتون... من و به قول گفتنی حلال کنید 
خــدا نگهـدارهمتــون

ماجرای فیل ۲

-یه فیل رو با ۳ حرکت چه جوری میذارن تو یخچال؟؟

-در یخچالو بازمیکنن.فیلو میذارن توش.در یخچالو میبندن!!!

-یه زرافه رو با ۴ حرکت چه جوری میذارن تو یخچال؟؟

-در یخچالو باز میکنن.فیلو میذارن بیرون.زرافه رو میذارن تو یخچال.درشو میبندن!!!

-شیر جنگل یه روز مهمونی میگیره.همه حیوونا حضور دارن به جز یکیشون.اگه گفتین کودومشون نبوده؟؟

-خوب همون زرافه هه که تو یخچال مونده بود!!

ماجرای فیل ۱

شما شاید بیشتر جکها و یا به نحوی معماها رو شنیده باشید.اما در هر حال نوشتنش ضرر که نداره درسته؟؟؟؟

-میدونید به فیلی که لباس خواب پوشیده باشه چی میگن؟؟؟؟؟؟

-میگن شب بخیر!

-حالا وقتی همون فیله لباس خوابشو در بیاره بهش چی میگن؟؟

-میگن وای وای  چرا لخت شدی!!

مخواستم یکم از این ادبیات و خزاء ولاتی که در متلک! به کار میره رو براتون بگم ، بعضی از این کلمات هم تو متلک به کار نمیره!!!!!!!!!!!
در این یاداشت فقط به کلمات و عبارات اشاره میکنم:
خـــــــــــــــــــــفن ـ زاقارت ـ صوصول!!! ـ تیتیش ـ چش عسلی… ـ بخورمت الهی… ـ مامان طلاـ
خانوم خانوما!!!!!ـ فــــــــــــــــــــــدات ـ جــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــواد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
انــــــــــــــدشـــــی به خدا… ـ تهشی…ـ تابلو… ـ 3 داره بابا... ـ 3 شوبگیر... ـ قوزمیت... ـ قاراشمیش ـ
گرل فرند!!!!!!!!!!!!! ـ بویفرند ـ فابریــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــک و ...

بابا من که از این بیشتر در مورد این کلمات حیاتی بلد نبودم !!!!
اگر شما اطلاتی از اضافه شدن کلمه جدیدی در لیست این کلمات دارین برام نظر بذارید 

منتظر باشید

سلام از اینکه دیر به دیر اپلود میشم متاسفم سرم شولوغه اما خوب جبران میکنم...
(راستی تا یادم نشوده شهر جدید رو معرفی کنم البته نه خودتون ببینید میفهمید....)