*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

غروب عشق روزهای برفی

سلام  به همه دوری با دلیلم رو ببخشید اصلاْ نمیشد اما دیگه هستم خدمتتون با روزهای برفی ...

همانگونه که آفتاب در افق دور دست آخرین اشعه های زردرنگ خود را با نهایت حیرت بصورت زمین می تابد وبوسه های جدایی به سر و صورت معبود خود می زند احساس می کنم روح من نیز چون خورشید آهسته آهسته درخشندگی خود را از دست می دهد . اینکه می گویند گاهی انسان قبل از مرگ الهامی دریافت می کنند به حق می گویند ٫ زیرا روح من به هزاران وسیله مبهم و روشن روز مرگ مرا نوید می دهد . در این موقع احساس انسان در غم و اندوه عمیقی فرو می رود و به گذشته اش می اندیشد و به خاطره های شیرین دلخوش می کند .

ولی من از گذشته پر از اندوه ٫ خاطره شیرین ندارم که به آن خوش باشم زیرا به هر صفحه از عمر خود که می نگرم در ان جز غروب عشق چیزی دیگر نمی بینم .

فراموشم مکن فراموشت نخواهم کرد تو درمن شعله ای هستی که خاموشت نخواهم کرد.

روزهای برفی در حال آب شدن رو ببخشید... سرمایی برفی رو دباره بر میگردونم...

 

نظرات 5 + ارسال نظر
فقط کلیک دوشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:01 ب.ظ http://www.adinehbook.com

بازاریابی اینترنتی ... هر کلیک 80 ریال ... به ما سر بزنید.

**مریم** سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 03:19 ق.ظ http://faslebieshghi.blogsky.com

سلام ایلیای عزیز
خوبی ؟
خب به آینده فکر کن به همون آینده ای که سفیده مثل برفای روزای زندگیت....
احسنت که به فکر آب نشدن برفا هستی
موفق باشی همیشه

مسلم سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 07:42 ق.ظ http://lovepoem.blogsky.com

دروووووووووووووود به ایلیا جان گل خوبی عزیز.موفق باشی.فعلا...

آآآآآآآآزیتا چهارشنبه 13 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 01:52 ب.ظ http://sungold.blogfa.com

سلام عزیزم
وبلاگت مثل همیشه خوب بود
من شما رو لینک کردم
راستی آپ هم کردم
به من سر بزن
بای

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 09:06 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد