*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

خدای همیشه همراه..!

 همه ی ما در ساحل زندگی قدم میزنیم و هر گاه که به پشت سر خود نگاه میکنیم دو جای پا میبینیم یکی واسه خودمون یکی برای خداولی یه روز دیدم در بعضی از روزهای زندگیم که سخت ترین روزها هم بود فقط یه جای پا روی ماسه است گفتم ای خدا مگه نگفتی که اگه به یاد تو باشیم تو هم با مایی پس چرا منو تنها گذاشتی اونم زمانی که واقعا به تو نیاز داشتمخدا جواب داد بنده ام من به عهد خود وفا کردم انجا که یک رد پا بود من تو را در آغوش گرفته بودم

سلام خوبین؟خوشین؟چه خبرا؟ما که امتحانامون شروع شده اها چند تا  جکولی امیدوارم به کسی بر نخوره

۱)یه روز یه ترکه اسمه بچه اش را میزاره سوج میگن حالا چرا سوج گذاشتی  میگه اخه پشت اتوبوس نوشته بود یا سوج

۲)یه روز سه تا یزدی میان میگن چرا برای ما جک نمیسازین میگن خوب برین یه کاری بکنید که ما بتونیم .میرن تو کویر ماهی گیری یه دفعه یه ترکه با قایق موتوری رد میشه!

۳)میدونید چرا قزوینی ها خوشبختن ؟چون خوشبختی جرات نداره بهشون پشت کنه

نظرات 4 + ارسال نظر
آیدا پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:42 ب.ظ http://www.nimeyegomshodeh.blogsky.com

سلام دوست عزیز
وبلاگ جالبی دارید
موفق باشید.

یاس پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 07:53 ب.ظ http://lovelyrose.blogsky.com/

چه اسم خوشگلی داره اینجا ...در ضمن همین که دلت بهاریه کافیه !
...

روح عاشق جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 09:32 ق.ظ http://rooheashegh.tk

سلام ...چرا لینک من رو برداشتی ؟ دوست نداری خب بگو ...اجباری نیست که ..........بهم بر خورد ....

سارا جمعه 14 بهمن‌ماه سال 1384 ساعت 01:50 ب.ظ

مرسی جکولیات قشنگ بود
تولدت مبارک روزهای برفی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد