*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

انتظار

منتظر باشید.!؟

نظرات 3 + ارسال نظر
دیوونه خودتی جمعه 23 دی‌ماه سال 1384 ساعت 12:23 ب.ظ http://divoonekhodeti.blogsky.com

اشکی که بی‌صداست
پشتی که بی‌پناست
دستی که بسته است
پایی که خسته است
دل را که عاشق است
حرفی که صادق است
شعری که بی‌بهاست
شرمی که آشناست
دارایی من است
ارزانی شماست ...!!!

سید جمعه 23 دی‌ماه سال 1384 ساعت 01:50 ب.ظ http://labgazeh.blogfa.com

سلام دوست عزیز..
از اینکه مدتی غیبت داشتم .. امید که عذرم موجه باشد ..
دستم راحتم نمی گذارد.. اما اینک بین دو عید قربان و غدیریم ..
عید است و نتوانستم سری نزنم ...
دستم را فراموش کردم تا خدمت برسم و عرض ارادتی و تبریکی..
دعایم کنید و من نیز دعاگویتان بوده و هستم..........
لطفتان را هم در سرکشی به خود فراموش نمی کنم......
شاد باشید

سارا جمعه 23 دی‌ماه سال 1384 ساعت 08:58 ب.ظ

سلام
تا کی منتظر باشیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد