*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

اگر چه سخت دلگیرم

اگر چه سخت دلگیرم ، در این تکرار مکررات اسیرم

لیکن از صمیم قلب تُرا ای زیبای خُفته در رختخواب شب ،

تُرا تا لحظه دیدار ، تُرا تا مرز بی انکار ، تُرا می خواهم و تُرا می جویم .  ( خدا )

اما تو مثلِ همیشه مرا در خود جا مگذار ، نگاهم کُن ، نگاه  منم همان خودِ تنهایی در سقف کوتاهِ دلتنگی .

حریص ام برای لحظه موعودت ، گریزی نیست از این بودن و لیک با تو خواهم آمد به سبزینگی دِلت ، و از هر فرصتی با تو برای عشقت لبریزم از آرزوی شبانگاهی .

بدون تو دلم را برکدامین شانه استوار آویزان کنم ، صدایی جز حزنِ دلْ در این دالانِ تنهایی نیست .

چرا دیگر نمی آیی تا از این کابوس طولانی رهایمْ کنی ؟

بیا و مرا با خودت ببر ، حتی به هر بن بست که می خواهی ، ولی مرا در خویش جا مگذار ، ببر به هر جایی که بتوانم ریشه ای در خاک  تَر کُنم .

در اینجا شعاریست بنام   ( بدونِ عشق باید سر کرد  ) .یاد آنروزهایی که دلم سبزُ بهاری بود و از آن زمان تا چند وقتی در احساسم طنینِ عشق جاری بود  یاد آنروزهایی که دلم پْر از تمنای تو بود و از آن زمان تا چند وقتی در احساسم طنینِ موسیقی جاری بود

نظرات 1 + ارسال نظر
سارا شنبه 17 دی‌ماه سال 1384 ساعت 06:43 ب.ظ

خدا منو خیلی دوست داره خیلی بیشتر از اونی که حتی فکرش و میکنم خیلی هوای منو داره نمی زاره تو دردسر بیافتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد