*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

آرزو تو را میطلبم با من بیا

آرزو یعنی، خیال            

آرزو یعنی، خواسته دل از خدای مهربان

آرزو یعنی، حرف دل در خفا

آرزو یعنی  ، خواستنِ از درون تا ابراز درد دل

آرزو یعنی ، آنچه که در دل من حس می شود و من به عینا آنرا می بینم

آرزو یعنی تو ، یعنی خودِ تو در اذهانِ من ، یعنی هرچه که تا کنون دنبالش بوده ام، یعنی تو هم عاشق شوی

آرزو یعنی ، حرف نا تمام ، یعنی معنای نگاههای خسته، یعنی عمق حادثه از ذهن من تا کمی آنطرفتر یعنی ذهن تو

آرزو یعنی ، ناخواسته عاشق شدن ، یعنی امان بریدن ، یعنی تا کوچه رگهای قلب نفوذ کردن ، یعنی طراحی صورت عشق در معیار زندگی و پایانِ پریشانی ، یعنی صیقل روحِ من از خواستنهای بیهوده ، یعنی عطشِ دل برای رسیدن به بهار، سبزینگی و ...........

آرزو یعنی ، شروعِ عشق از یک نگاه ، تا غروب و طلوعی دیگر برای زندگی .

آرزو یعنی ، همین الان در منظر من بودن ، یعنی من رخ ترا از حفظم ، یعنی تصویرِ تو در خیالِ من .

آرزو یعنی ،  تمام آنچه که من برایش می سوزم ، یعنی تو آب و من خاکِ تشنه در طلب دانه ای که بتواند جوانه بزند و معنای رشُد را تجربه کند .

آرزو یعنی ، گُلِ سرخ ، یعنی پارچه حریر بر تن آرزو ، یعنی هر وقت نباشی حضورت برایم جاوید خواهد بود ، یعنی سلام بی صدا بگوشه چشمی از منظرِ نِگاه .

آرزوی من یعنی .............! ، یعنی بیان حقایق ، یعنی از تنگنای دلِ خود پیمودن به سمت او ، یعنی نور را در تاریکی گردش رفتن ، و بهانه ای برای به هم پیوستن .

آرزو یعنی ، من چه کنم ؟ یعنی بفهم ! رخ تو زیباست تقصیرِ دلم نیست .

آرزو یعنی همین عکس در دلِ ستاره ، یعنی خورشید خانوم برای تسکین دلِ ماه .

نظرات 6 + ارسال نظر
فرید سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 09:05 ق.ظ http://pashew.mihanblog.com

سلام دوست عزیز...
خیلی زیبا نوشتی....

وبلاگ R@YH@N آپ شد اما این بار در بلاگ جدید خوشحال میشم بیاید و سر بزنید موفق باشی
این آدرس جدیده

http://not-justice.mihanblog.com/

دیووووووونه سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:13 ب.ظ http://divoonekhodeti.blogsky.com

حالا همه فرشته ها جمع شدن

یه بنده ی خدا چهارشنبه 16 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:49 ق.ظ http://rooheashegh.mihanblog.com

سلام...........مرسی از اینکه من رو لینک کردی .......راستی وبلاگ گروهیت چی شد...........گفته بودم می تونی رو من هم حساب کنی .....مگه کسی داوطلب نیست ...انگاری همه خوابن ...آپ می کنی بهم خبر بده ......

دیووووووونه جمعه 18 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:44 ق.ظ http://divoonekhodeti.blogsky.com

درست حکایت تُرُبچه و گل سرخه ...

توپولی جمعه 18 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:04 ق.ظ http://topoli6612.blogsky.com

سلام


عجب کلمه آشنایی...آرزو...!
با این که آشناست ولی من باهاش خیلی غریبم


موفق باشی
--------\|//
-------( @@)
--ooO--(_)--Ooo

سارا یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:26 ب.ظ

چیز خیلی قشنگیه ولی حیف که آرزوهای من خیلی کوچیکه
به همین خاطر به هیچ کدوم نمی رسم
همیشه میگن بزرگ بخواه تا به کوچیکش برسی
منکه کوچیک خواستیم به هیچیش نمی رسم

ا حیف شد چقدر کوچیک بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد