*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

شانس دارم یا ندارم؟

میگم نکونه من این روزهای برفی رو درست کنم از اون طرف دوباره بلاگ اسکای جو بگیرش سیستم رو عوض کنه یعنی دیگه خیلی با مزده و زد حال خرابی میشهخندم گرفتنه انشاء ا... که از این جو گرفتگی ها بیرون اومده ..امیدوارم با تالار گفتگو حال کنید و کنتور یخی  مرسی از همه دوستان!!! ادامه دارد...

نظرات 3 + ارسال نظر
زهرا چهارشنبه 2 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:57 ق.ظ http://www.zahra-1365.blogsky.com

خیلی خوشگل شده
موفق باشی

سارا پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:26 ق.ظ

ایلیا جان تالار گفتگو رو دوباره برام بفرست
مرسی

آآآآآآآآزیتا سه‌شنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1385 ساعت 02:16 ب.ظ http://sungold.blogfa.com

سلام
ممنون که سر زدی
من شما رو لینک کردم
بای

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد