*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

چقدر هوا سرده اینجا!؟

بعد از مدتی یادم افتاد که پروانه قشنگم رو تنها گذاشتم دسریع رفتم دنبالش یه گوشه تنها نشسته بود خلاصه از حال و هوای روزهای برفی گفتم اونم پذیرفت و اومد امیدوارم از این روزها لذت ببره همچنین شما.و البته مواظب باشید سرما نخورید.

نظرات 2 + ارسال نظر
مسلم دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:39 ق.ظ http://lovepoem.blogsky.com

دروووووووووووووووود.وبلاگ زیبایی دارید.مطالب زیبایی هم نوشتید.امیدوارم موفق باشید.فعلا...

سارا سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 01:22 ب.ظ

سلام ایلیا جان
منم دلم برای پروانت و اون ساعت قشنگ و آهنگ زمینه تنگ شده
پروانت که اومد ببیینم بقیش کی میاد
خدا حافظ

سلام سارا ..خیلی ممنون از !!!ساعت رو نمیتونم بیارم .چون باطریش تموم شده بود از همه معظرت خواهی کرد آهنگ هم گفت:من زمینه ام به کویر و روزهای آفتابی میخوره بهتر نیام ...آدرس یه دوست برفی رو داد دارم میرم پیداش کنم .ممنون از نظرت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد