*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

به همین سادگی !!!

حرف زدن با عکس خیلی مزه میده نکته مهم اینجاست که من به عکسی که درست میکنم یه دیدی دارم و دیگری یه دید دیگه حرف همه به یک نکته خلاصه میشه اما طرز بیان خیلی متفاوته! مثلا اگر بخوام منظورم رو از این عکس بگم:اینکه آدم نباید به راحتی اعتماد کنه و یکی گفت من و تو اونم آره دیگه...(مثال بود) اعتماد بیجا منجر به رعد و برقی در روح و روان انسان وارد میکنه که آدم دچار افسرگی شدید میشه .(اعتماد از دید بعضی افراد همون دید مثبت و منفیه که باعث خطر های جبران ناپذیری شده)سخن رو کوتاه کنم و لپ کلام روبگم { اعتماد کنید نه به همین سادگی از روی فکر و منطق}پیشاپیش عید سعید فطر رو تبریک میگم نماز و روزه هاتون قبول حق التماس دعا  

دید و نگاهت رو بگو؟

نظرات 5 + ارسال نظر
سید محمود پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 07:53 ق.ظ http://topphoto.blogsky.com

دوست من سلام -عید تون مبارک- راستی عکسو نشد ببینم -شاد موفق وپیروز

باران پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:47 ق.ظ

دوست دارم که بدونی سکوت توی زندگی بین عاشقا بین دوست داشتنا فاصله میذاره فاصله ای که هیچ وقت فراموش نمیشه فاصله ای که شعله هاش عشق رو میسوزونه

سلام !خسته نباشی مثه همیشه عالی بود

سارا پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:36 ق.ظ

ایلیا جان سلام
حالت خوبه
عیدت مبارک
گرچه بهمون ضدحال زدن امروز باید عید میشد چون اصلا حس سرکار اومدن نبود ولی خوب خیالی نیست
از عکس قشنگت ممنون
شاد و موفق باشی
روزهای خوشی رو برات آرزو میکنم

مریم پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:06 ب.ظ

سلام ایلیا عزیز
۱ . عیدت و به تو خانواده گرامیت تبریک میگم و همچنین بروبچه های اینجا
۲. چرا رعدو برق تو ذهن آدما انقدر بد شکل ........من که میگم قشنگترین طبیعت خدا
یه چیزی من خودم اعتقاد دارم خدا بااین کارش ازبنده هاش عکس میگیره ..........خیلی فوق العادس

درنا یکشنبه 22 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 12:33 ق.ظ

hello.etemad khaili sakhte.makhsosan in rozha.man khodam ye dokhtaram vali midonam ino ke na be dokhtaresh na pesaresh etemadi nist.hata adam be khodesham shak mikone .vali age ye adami iman dashte bashe man ta akhare zendegim behesh etemad mikonam vali haife ke na imani hast na vojdani... emshab be ghese dele man gosh mikoni farda cho ghese ma ra faramosh mikoni.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد