*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

حرفم با این عکس چیه؟

خیلی بامزست که آدم حرفهاشو با عکس بزنه البته واسه کسی درک بالایی داشته باشه

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 06:32 ق.ظ http://hajieh.blogsky.com

سلام
آزه خیلی جاله آدم حرفشو با عکس بزنه !

سفرکرده چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:30 ق.ظ http://www.safarkarde.blogsky.com

تو پروازی و من پرواز را تا بی نهایت دوست میدارم !
شاید میگه اینجا جای موندن نیست !
اگه دلت هوای رفتن داره اینجا نمون !
مثل من پرواز ....
اگه دلت هوای دل داره .... برو .... راهی شو !
دلت دریا عزیز ...
شاد باشی

خدایا برس به داد عاشقان.کلاغه سفر کرد و به خونش نرسید

سارا چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 08:29 ب.ظ

من عشقمو تا بینهایت پرواز دوست دارم
تنها جایی که آدم میتونه به آرامش برسه آسمون
دوست دارم یه روز پرواز کنم
و دوست دارم اولین پروازم و در کنار عشقم تجربه کنم و مزه قشنگش و بچشم
به امید اون روز
ایلیای عزیزم برای تو هم آرزو میکنم که به همه آرزوهایت برسی
قربانت سارا
عالی بود

امیدوارم به عشق حقیقیت برسی بقول شاعر :دیر آید خوش آید. اما من میگم :خیلی زود بیا منتظرم عزیزم!میخوایم بپریم کمربندهارو ببندید .شاد باشی خوش آرزو.

مریم چهارشنبه 11 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 10:59 ب.ظ

ولی من میگم الان اصلا پرواز خوب نیست اونم یه پرنده مهاجر به یه نقطه دیگه اگه گفتی چرا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آخه آنفولانزای مرغی اومده اونم فقط به خاطر کوچ پرنده های مهاجر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
روزهات آفتابی شبهات مهتابی
خوشحالم راه اوفتاد موفق باشی

خیلی ممنون که بفکرم هستی خیلی دوست دارم .

سارا پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1384 ساعت 09:39 ق.ظ

از جوابت ممنون خوشحالم دوستی مثل تو دارم گرچه نه دیدمت نه باهات حرف زدم ولی همینکه وبلاگت رو برام می فرستی حس میکنم که منم وجود دارم
ممنونم ایلیا
دوستدارت سارا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد