*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

عنوان وبلاگ تا مدت نا معلوم عوض میشه

چه سلامی چه علیکی ...اگر باره گران بودیمو رفتیم  .اگر نامهربان بودیمو رفتیم
همتونو دوست دارم خودم رو هم دوست دارم وبلاگ کوچولوم رو هم دوست دارم یه جورایی 
    
i love you
همتون ...
اون کسایی رو که میخواستم ببینم دیدم....
اما شما رو ندیدم...
انشا ا... پایان دوره یه سایت درست میکنم فقط خاطرات سربازیمو می نویسم اسمش رو هم به کسی نمیگم(شاید به شما بگم)نمیدونم چرا هوس شعر نوشتن به سرم زده...
یک غزل کوتاه...


چشم تو
مارا به خیر و تو به سلامت چه صوت و کور
اینجا دلم چه خون و تو حالا چقدر دورافسانه های چشم تو باور نکردنی ست:
صحن اش سیاه و این همه سنگ دلش صبور
بازی کودکانه چشمانمان به خیر
من چشم میگذارم و چشم حسود کور
چشمت گلاب و بر سر این مرد سوگوار
چشمم خراب و برکه این آب گرم و شور
ازچشم زخم عشق تو جان می کنم و باز
 از چشم تو همیشه خدایا بلا به دور
(روزنامه شرق صفحه شعر ۷/اسفند)


شاعر میشم


افتاده به جیک و جیک! عاشق شده است!
خوش خط و تمیز و شیک عاشق شده است!
یک قلب کشیده است و تیری در آن
(من نیستم) خودکار آبی بیک عاشق شده است!
(معشوق آبی:دفترچه گزارش روز گروهان .نوشتن کدهای نگهبانی.گزارش نوشتن واسه بچه ها.
آه خدای من  دلم اینجا خودکار آبیم دلش آنجا .دو مجنون که هر دو دل داده شدن.
عمر او با نبود جوهرش پایان شود.
عمر من با نبود ......... پایان شود.(اینو دیگه .......خودتون بگیرید)



این یکی رو میگن : کم گوی و گزیده گوی(من که بلد نیسم همینطور واسه خودم میگم...شوخی کردم من با شاعر هم عقیده ام...
نمیخوام و نمیتونم خدا حافظی کنم خیلی واسم سخته...
بر میگردم...خدا پشت و پناهتون باشه...
نظرات 4 + ارسال نظر
من و خودکار آبیم جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 10:56 ق.ظ http://iliya.co.sr

سلام ..این مطلب واسه کسایی که میخونن و مهم میدونن نظر هم میدن...خاطرات سربازیم رو با عنوان من و خودکار آبیم مینویسم اگر فقط یار کند و عمری باقی سایت مخصوص درست میکنم...و حتما به شما میگم...خیلی ممنون از اینکه قایل دونستی و حرفای کوچولوم رو خوندی...با تشکر فراوان

من(ایلیا) و خودکار آبیم که باید یک اسم هم واسش پیدا کنم(اگر اسمی به نظرتون رسید بگید )خدا نگهدار

سارا جمعه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام ایلیای عزیز
حالت خوبه
عکست و دیدم نمی دونم چرا قیافت اینقدر برام آشناست
دفعه بعد که اومدی بهم بگو تا عسکمو برات بفرستم
مواظب خودت و اون خودکار آبیت که الان همدم تنهاییات شده باش
خوش بگذره کچل آش خور
خداحافظت باشه

سلام
خیلی ممنون
حتما بدید منتظرم...

سعیده دوشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1384 ساعت 07:54 ب.ظ

سلام ....خوش میگذره اونجا؟؟؟؟؟؟؟؟؟ منتظر خاطراتت هستم...اگه باشم.........

باران پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1384 ساعت 08:01 ق.ظ

salam iliya jan... bazam mese hamisheh gol kashty va 1 ky az behtarin weblogaro neveshty movafagh bashy aghaye sarbaz! doa mekonam zodtar tamom sheh bazam bargardy o matnaye ghashngeto bekhonim
donya 2roze 1 be nafet 1 ky be zararet on rozy ke be nafeete maghror nasho on rozy ke be zararete ghamgen nasho chon har dosh megzare doreye sarbazetam megzare khatratesh memoneh omidvaram hameye khateratet khob basheh
gofteh bodand ke az del beravad yar cho az dedeh beraft salhast ke az chashme man rafteh o lek naghshe chehreash dar yad mandeh hanoz..... ono ke azize az yad nemereh.........dar panahe kho0da sarbaz kocholo

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد