*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

<<بــنام خـــدا>>


سلام به همه دوستان خوبم مرخصی میان دوره شد .خدا خواست که چند روزی در خدمتتون باشم امیدوارم حاله همتون خوب باشه زیر سایه پدر و مادرتون و هر روز بهتر از دیروز باشه ...سوالهای که خیلی از دوستان داشتن این بود که کجا هستم (البته که تو لباسام ) اگر که حمام نباشم...آموزشی یزد هستم .با هوای کویری روز گرم و شب سرد...جاتون خالی خیلی خوش میگذره منشی فرمانده هستم  اگه ایمانت قوی باشه و به خودت سخت نگیری از خونتون هم  بهتر میشه. زیبا ترین منظره  طلوع و غروب چشم گیر اونجاست که کناریم توی چشماش اشک میاد میگن پسر تا سربازی نرفته مرد نمیشه راست میگن(از اون لحاظ) اگر گه خنقگ و خپل باشی زرنگ میشی و اگه لات باشی حالتو میگیرن که خوب و سر به راه میشی خجالتی باشی پرو میشی  و... خیلی چیزهای دیگه که من اشاره کوچیکی کردمتعریف از خود نباشه خوش خطی در خدمت سربازی نعمته (نونت تو روغن)همین باعث شد که من منشی بشم...بخور به خواب شده .هر کس میگه که سربازی حالگیریه اذیت میکنن بدونید که مشکلی داشته .بگذریم از این حرفا ...از اینکه دوستمون مطلب ننوشت مشکل داشت بود که عذر خواهی کرد.انشاا...  آموزشی تمام بشه به خوبی و خوشی که هست از خاطرات سربازی واستون میگم...تا (۱۰/۲/۸۴) هستم. و در آخـر...
تنها چیزی که هیچگاه تغییر نخواهد کرد چه تلخ و چه شیرین فقط خــاطـره است.

هـمه اسـت آرزویـم
 
                            از تـو ببـینم رویـی
                                                       چه زیـان تـو را که                                       
                                                                                مـن هـم برسـم بـه آرزویـی

به امید دیدار (نظر فراموش نشود) 

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا شنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 02:38 ب.ظ

ایلیای عزیز سلام
دیشب یه چت کوچولو با هم داشتیم
خیلی خوشحال شدم آفت رو دیدم
امیدوارم که هر چه زودتر سربازی تموم بشه
با خاطره های خوب و به یاد ماندنی
آقای خوش خط و خودشیرین
از خاطرات سربازی برامون بگو چون میدونم خیلی جالبه
راستی ایلیا خیلی دوست دارم ببینمت
عکست و برام ایمیل کن
توی این مدت که هستی مطالب جدیدت رو حتما بزار
خوشحال میشم
مواظب خودت باش
امیدوارم صحیح و سالم بری و برگردی
آش خور کچل
خداحافظ
عکس یادت نره

اتانین یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1384 ساعت 03:45 ب.ظ

سلام
بعضی وقتها نوشتن خیلی سخت می شه
...بگذریم
کارت عالیه
امیدوارم همیشه موفق باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد