*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

به یاد من باش نقطه سر خط

سلام به همه دوستان خوبم باید بگم که دارم میرم سر بازی من الان که دارم این مطلب رو می نویسم ۲ ساعت دیگه باید برم خدمت هنوز نمیدونم کجا آموزشی هستم...از همینجا روی ماه تو دوست عزیزم رو می بوسم که منو فراموش نکردی...و در آخر که اشاره میکنن وقتم کمه(مامانم میگه) وبلاگ هنوز پایدار هست ... اما نوشتن رو سپردم به ...نزدکتر از دوست و همسایه و آشنا به مطلباش نظر بدید که من رو هم خوشحال میکنه ... پس تا روزی روزگاری (مرخصی دادن) هستیم خدمتتون... من و به قول گفتنی حلال کنید 
خــدا نگهـدارهمتــون

نظرات 5 + ارسال نظر
ایلیا سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 09:44 ق.ظ

از اینجا هم میشه باز تشکری دیگه کرد...خیلی دوست دارم...

مهسا سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 12:15 ب.ظ

حلالت کردم هیلیا

می خوای بکشیم...

بهارک سه‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 04:32 ب.ظ

سلام دوست خوب امیدوارم در هر جا که هستی سلامت و موفق باشی واز لحظه های زندگیت استفاده + بکنی .

سارا شنبه 22 اسفند‌ماه سال 1383 ساعت 08:36 ب.ظ

امیدوارم هر چه زودتر سربازیت تموم بشه
مواظب خودت باش
خوب و سلامت باشی
پیشاپیش سال نو رو بهت تبریک میگم
تو هم یه تبریک بمن بدهکاری چون دیروز تولدم بود ۲۱ اسفند
اگر بهم تبریک بگی خوشحال میشم
دوست همیشگیت سارای تنها

سعیده یکشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1384 ساعت 05:40 ب.ظ

به سلامت دوست عزیز.....اما خبری از مطالب جدید دوستت هم نیست.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد