*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

تقدیم به شما با هزاران دل بی درد

سلام اینقدر از اینطرف اونطرف فشار آوردن دوستان که چرا اکش کردی وبلاگ گروهی رو منم مجبور شدم دوباره بسازم امید به این است همه استفاده کنند با مراجعه به سایت http://www.mihanblog.com و وارد کردن weblog : dardedelbade و username : azad و pass : 123456  مطلب بنویسید خیلی راحت حتی میتونید به دوستانتون هم سفارش کنید.با اجازه دوستان و انتخاب سارا عزیزم اسمشو درد دل با دل گذاشتم قالبش رو هم نسبت به همون درست کردم  ممنونم از همه دوستان که به من سر میزنید روزهاتون برفی 

نظرات 2 + ارسال نظر
سارا دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:27 ب.ظ

اسمش خیلی قشنگه
مثل من که همیشه با دل خودم درد دل میکردم
ولی الان همون دلم دیگه ندارم دادمش به اونی که خیلی دوستش دارم
از وقتی که دادم بهش دیگه با دل خودم درد دل نمی کنم با دلی که اون به من داده درد دل میکنم

دیووووووونه خودتی دوشنبه 21 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 04:06 ب.ظ http://divoonekhodeti.blogsky.com

درست حکایت تُرُبچه و گل سرخه ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد