*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

هر کس احتیاج به شانس دارا بخونه!


با عشق همه چیز ممکن است

موقعی که این نامه را دریافت می کنید کسی را که دوستش دارید ببوسید و منتظر یک معجزه باشید . نسخه اصلی این نامه در نیوانکلند می باشد . این نامه نه بار در دنیا چرخیده است . شانس برای شما فرستاده است ظرف مدت 4 روز پس از دریافت این نامه شما اخبار خوشی دریافت خواهید نمود بشرط آنکه به نوبه خود آن را برای دیگران ارسال نمایید . این شوخی نیست با ارسال نامه شما خوش شانسی خواهید آورد . پول نفرسیتد کپی نامه را برای اشخاصی بفرستید که فکر می کنید به شانس احتیاج دارند . پول نفرستید چون تقدیر قیمت ندارد این نامه را نگه ندارید این نامه باید ظرف مدت 96 ساعت از دست شما خارج شود . یک افسر آریایی به محض دریافت نامه بیست کپی از آن تهیه نمود و 70000 دلار از آن دریافت نمود جولی10000 دلار دریافت نمود اما چون این زنجیر را شکست آن را از دست داد در همین حال در فیلیپین جین ولتر به دلیل آنکه این نامه را به جریان نینداخت 6 روز بعد از دریافت آن همسرش را زا دست داد . اگر چه او قبل از مرگ همسرش 775000 دلار دریافت نموده بود .

حتماٌ بیست کپی بفرستید و ببینید که ظرف 4 روز چه اتفاقی می افتد این زنجیر از ونزوئلا شروع شد . این نامه را نیز ساموئل آنتونی میکروب به مبسیوتری از آمریکا جنوبی نوشته است از آنجا ئیکه این کپی باید در سراسر جهان بگردد . شما باید بیست کپی تهیه نمائید و برای دوستان و همکارانتان بفرستید پس از چند روز شما یک سورپرایز دریافت خواهید نمود این حقیقت است حتی اگر شما یک شخص خرافاتی نباشید . توجه کنید دستانین از لاس در سال 1958 نامه را دریافت نمود و از منشی خود خواست نامه را کپی و ارسال نماید چند روز بعد در لانتری2000000 دلار برد . کارلونا یک کارمند اداری این نامه را دریافت نمود ولی فراموش کرد که این ناممه باید ظرف مدت 96 ساعت  ارسال شود اتو شغلش را از دست داد کمی بعد نامه را پیدا کرد و 20کپی ارسال نمود ظرف مدت چند روز شغل بهتری به دست آورد فلوون فراوانته این نامه را دریافت نمود و چون ان را باور نکرد به دو.ر انداخت او 9 روز بعد مرد .

در سال 1976 نامه توسط بلدون جوان در کالیفرنیا دئریافت شد و چون خیلی مخشوش و نا خوانا بود او قول داد که نامه را مجدداٌ تایپ نموده و ارسال نماید . او این نامه را کنار گذاشت تا بعد این کار را انجام دهد . او ناگهان متوجه شد ظرف 96 ساعت ارسال نشده بود سر انجام همانگونه که قول داده بود نامه را تایپ کرد و آنرا ارسال نمود بلافاصله ظرف مدت چند روز برنده یک ماشین نو گردید به یاد داشته باشید این نامه به دلایل خاص و عجیبی عمل میکند .

"در سال علی به نام علی با امید علی مدد علی"

به خدا قسم با رسیدن این کپی به دست بنده مشکلاتم حل گردید و در آمد روزانه من چند برابر گردید .

بنده فقیر سوم هستم که این برگه به دستم رسید . 19/5/1383

زندگی ام دچار مشکل می باشد . 14/6/1382

امروز صبح آرزویی کردم و این نامه به دستم رسید . یا علی 39/7/1383

امشب با توجه به مشکل مالی ام سخت دچار فکر بودم نامه به دستم رسید . 4/8/1383

جوانی هستم تنها از نظر مالی مشکل دارم و امشب این نامه بدستم رسید . 7/3/84

جوانی هستم که مشکل دارم و این نامه به دست من رسید ولی تا 96 ساعت به این قانون عمل نکردم و اتفاق بدی برایم افتاد بعد از آن این نامه را تایپ کردم و 20 کپی گرفتم .

اینجانب نیز جوانی هستم با نیاز مبرم به پول -29/8/84                                                                          یا علی


هیچ تغییری در نامه ندادم و نامه تایپ شده بود بغییر از خط آخر که با دست نوشته و از روی اون کپی گرفته بود منظورم اینجانب نیز جوانی هستم با نیاز مبرم به پول -29/8/84(من ننوشتم ) (حالا حرفهای خودم رو میگم : ای نامه رو پیدا کردم از روی کنجکاوی خوندم  حالا موندم چه کار کنم 1/8/84 پیدا کردم  گفتم شانس و تقدیرچی میشه  نه دوست دارم به این جور چیزا اهمیت بدم نه دوست دارم رد کنم با خودم گفتم یک تیر دو نشون کنم  مطلب خوبیه واسه وبلاگ هم میتونم  نظر دوستانرو دراین موارد بدونم هم به چندین نفر این مطلب به همین طریق رسوندم. حالا منتظرم 4 روز بشه ببینم چه اتفاقی میفته به نظر شما چی میشه ؟اگر شما بودید چکار میکردید  ادامه مطلب 4 روز بعد...!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
سارا پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:20 ق.ظ

ایلیا جان سلام
خوبی خوش میگذره
منم این نامه رو برای دوستام میفرستم
و مطمئنم تا ۴ روز بعد یه اتفاق خوب و شیرین برام می افته
خبرشو بهت میدم
موفق باشی
امیدوارم اتفاق خوبی برات بیفته

سارا پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:27 ق.ظ

ایلیا جان سلام
حالت خوبه
منم میخوام امتحان کنم احساس میکنم تا ۴ روز دیگه اتفاق قشنگی برام بیفته
اگر اتفاقی افتاد خبرش و بهت میدم

زهرا پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:29 ب.ظ http://www.zahra-1365.blogsky.com

سلام
ممنوووون که بهم سر زدی

زهرا پنج‌شنبه 3 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:41 ب.ظ http://www.zahra-1365.blogsky.com

راستی من نفهمیدم نامه کدوم بود
کجاست؟

توپولی شنبه 5 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 03:23 ب.ظ http://topoli6612.blogsky.com

سلام
منتظر ۷ آذرم!

لینک هم حتما
به روی چشم
در آپدیت بعدی قرار میدم

مریم یکشنبه 6 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 11:12 ب.ظ

دوستان من سلام
ولی هیچ وقت به این کلمات نامربوط دل نبندید چون زندگی ارزشش بیشتر از این کلمات و نامه ای که وجود نداره هست اگر می خواین پولدار بشین سعی کنید به خدا اتکا کنید اونم ازته دلتون اون وقت میبینید که چه جوری نه درعرض ۴روز بلکه ۴ثانیه زندگیتون ازاین رو به اون رو میشه ...
هیچوقت به خدا نگو مشکل بزرگی دارم به مشکلت بگو خدای بزرگی دارم
امید روزی که هیچکس تواین ناکجا آباد مشکلی نداشته باشه عزیزان دوستتون دارم

سارا یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:45 ب.ظ

ایلیا جان سلام
۴ روز بعد که قراربود یه اتفاق قشنگ بیفته نیفتاد
اگر اون اتفاق قشنگ می افتاد بعدش من تو یه دردسر خیلی بزرگ می افتادم
درسته اون اتفاق خیلی قشنگ بود ولی به دردسر بعدش نمی ارزید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد