*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

وبلاگ گروهی

دارم روی قالب یه وبلاگ گروهی کار میکنم  دوستای صمیمیم میتونن در این وبلاگ مطلبهای خودشونو بنویسند به نام خودشون. تا من دارم قالب رو درست میکنم دوستان سعی کنند اسمی واسش پیدا کنن . نظر شما باعث پیشرفت وبلاگ میشه ممنون

نظرات 7 + ارسال نظر
مسلم پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:59 ق.ظ http://lovepoem.blogsky.com

دروووووووووووووووووووود.اگه دوستداشتی من هم می تونم رو قالبش بهت کمک کنم.فعلا...

توپولی پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:51 ب.ظ http://topoli6612.blogsky.com

اسم؟
اسمش و بزار روزهایمان برفی است!!!!!

مریم پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 10:27 ب.ظ

بازم سلام
من نظرم و می گم اسمش و بزار درددل با دل بدک نیست البته با اجازه دوستان .....
دوستتون دارم

مریم جمعه 11 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:11 ب.ظ

سلام اسمشو بزار درددل بادل
البته بااجازه بقیه ..........
دوستتون دارم

توپولی شنبه 12 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:59 ق.ظ http://topoli6612.blogsky.com

-----\\|//
-------( @@)
--ooO--(_)--Ooo



..............................
.......Oooo...............
.......(....)...oooO....
.......|..(......(....)....
.......(..)........)..|.....
...................(..)......
......topoli................
.........wAs....HeRe!.

خاطره یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 08:51 ق.ظ http://khaterehkh.blogsky.com

سلام...شما اول بگید وبلاگ گروهی برای چه هدفی میخواد باشه....موضوع نوشته هاش هم معلوم کنید بعد به دنبال اسم باشید!

سارا یکشنبه 13 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:42 ب.ظ

سلام خیلی دوست دارم کمکت کنم
ولی فعلا مخم کار نمیکنه
بدجوری فکرم مشغوله اینقدر که تصادف کردم
زدم به یه پرایدی مقصرم من بودم
ولی سعی میکنم تو اولین فرصت رو اسم وبلاگت فکر کنم
ایلیا بازم میگم میخوام پسورد یه آی دی رو پیدا کنم خیلی خیلی هم برام مهمه اگه میتونی کمکم کنم خواهش میکنم
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد