*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

شیفت دلیت

چه استقبالی شد پس پاک بشه بهتره
نظرات 4 + ارسال نظر
دیووووووونه دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:22 ب.ظ http://divoonekhodeti.blogsky.com

منو بگیر که اوومدم
باشه

مریم دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:51 ب.ظ

ایلیا جان من که ازخدامه ولی این بلاگ اسکای فکر کنم بازم داره پارازیت میده ............
راستی تو شناسنامه ات از خودت بیشتر بگو
خدمتت کی تموم میشه ؟

یه بنده ی خدا سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:44 ق.ظ http://roooheashegh.mihanblog.com

سلام.......مرسی از اینکه به من سر زدی ...آخه ما دوستای قدیمی هستیم و باید هوای هم دیگه رو داشته باشیم ....خب ..من تو وبلاگم همه چی می نویسم ..هر چی که فکرش رو کنی .....شعر و از خودم و .........اگه قابل دونستی برای تبادل لینک من حرفی ندارم ..لینک رو می ذارم .......

سارا یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 01:00 ب.ظ

از آفایی که بارم میزاری ممنون
دیلتش نکن
بازم مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد