*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

نوشتن آزاد

سلام وبلاگ گروهی راه افتاد تا آماده شدن قالب باشه ببینیم چی میشه وبلاگ گروهی امیدوارم خوب استقبال بشه
نظرات 5 + ارسال نظر
سید دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:14 ق.ظ http://labgazeh.blogfa.com

سلام دوست عزیز
آمدم دوباره برای مزاحمت ... سفر خوبی بود
جای شما خالی ... ولی در حرم حضرت زینب کبری و همینطور چسبیده به ضریح دردانه ی ابی عبدالله یعنی رقیه ی سه ساله برایتان نماز زیارت و نماز حاجت خواندم و دعاگویتان بودم مفصل ...
خدا قسمتتان کند که بی نظیر است این نوع سفرها...
در ضمن آپکی هم کردیم...........
شاد باشید

یه بنده ی خدا دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 07:30 ق.ظ http://www.rooheashegh.mihanblog.com

سلام دوست عزیز ..........نمی خواستم خودم رو معرفی کنم .....من همونی هستم که گفتی آی دی جدیدتو بگو ...من تو وبلاگ ناشناسم این یادت باشه .....خوشحال می شم به من سر بزنی ..............موفق باشی......

دیووووووونه دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 02:32 ب.ظ http://divoonekhodeti.blogsky.com

جوووون ، جیگرتو بخورم
عجب رون و سینه ای
بیا قیشو ببین

مریم دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 06:49 ب.ظ

دردودل بادل

سارا یکشنبه 20 آذر‌ماه سال 1384 ساعت 12:59 ب.ظ

ایلیا جان سلام حتما استقبال میشه
یادت نره پسورد و برام پیدا کنی
اگر شماره تماس داری بهم بده تا وقتی آن شد بهت خبر بدم
ولی اگر باهاش دوست نشی بهتره
می ترسم بفهمه
دوست ندارم بفهمه
مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد