*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

تولدم مبارک
ماه تابان , سرو خوبان , جان جانان , ای خوبِ من با من بخوانْ با من بمان , آبِ روان, عشقِ جوان, نابسامان , ای عشقِ منْ بامن جوان , با من دوان , ابرِ باران , نورِ یاران در بامدادان , ای روحِ من , با خونِ من تیرو کمان , ای چشمِ من , با من بخوان با من بمان  ...ای خوب من ماه تابان امشب مرو...( فرا رسیدن عید کریسمس رو هم به هم وطنان مسیحی تبریک میگم )
نظرات 3 + ارسال نظر
پسرک تنها یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:55 ق.ظ http://www.arezooye-mahal.blogfa.com

سلام ایلیا خانوم اگه دوست دارید با هم تبادل لینک کنیم به هر حال من شما رو داخل پیوندهای وبلاگم قرار میدم

M . J . M یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 06:11 ق.ظ http://baraneaftab.wordpress.com/

منتظری خواست که انسان برود ...

حسین میدری سه‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 11:40 ب.ظ http://dobeititar.blogfa.com

درود و آفرین آفریدگار زیبایی بر قلم زیبا آفرینتان،

هرچند دیر اما کریسمس شما هم فرخنده باد..

"یک ساحل پر از شعر" با هفت دوبیتی چشم بر راه آمدن بزرگ اندیشی چونان

شماست،

گامهای مهربانانه تان بر چشمهای خیسم با افتخار،

ردپای واژه هایتان بر خلیج خسته ی خاطراتم به یادگار،

شکوه فرداها به بشکوهی دیروزهای باستانمان...


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد