*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

عشق

به کوه گفتم عشق چیست؟ لرزید

به ابر گفتم عشق چیست؟ بارید

به باد گفتم عشق چیست؟ وزید
 
به پروانه گفتم عشق چیست؟ نالید
 
به گل گفتم عشق چیست؟ پرپر شد
 
به عاشقی گفتم عشق چیست؟

اشک از دیدگانش جاری شد و گفت:

دیوانگیست

نظرات 6 + ارسال نظر
سعیده دوشنبه 16 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 02:24 ب.ظ http://kaktoos55.blogsky.com/

عشق .... این دور دوره گرد ، این پیر پیرهن دریده یک لاقبای مست .....
سلام ایلیا
به منم سر بزن خوشحال میشم

دکتر مجتبی کرباسچی سه‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 06:32 ب.ظ http://www.mojtaba334.blogfa.com

سلام
صاحبدلان
این سایت مجموعه گرد آوری اشعار عارفانه و عاشقانه شعرای قدیم وجدید است
واین بار با توجه به ایام مذهبی رمضان :
1." پرواز علی " به قلم خودم
2. رابطه خواب آیت الله مرعشی نجفی با شعر شهریار
3." علی ای همای رحمت " شهریار
4. "از علی آموز اخلاص عمل" مولوی
فردا با "مجنون دل افکار " و " مجنون جگر خون"بروزم.
منتظر حضور سبز ونظرتان هستیم
دکتر مجتبی کرباسچی

سعیده پنج‌شنبه 19 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 03:03 ب.ظ http://kaktoos55.blogsky.com/

سلام
من بروزم و مثل همیشه از اومدنت خوشحال میشم

سعیده شنبه 21 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 11:48 ب.ظ

سلام
آپم
خوشحال میشم اگه بیای

حامد یکشنبه 29 مهر‌ماه سال 1386 ساعت 12:54 ق.ظ

با دیوانگیش موافقم اما قبل از تو در عهد الست همه این کارا رو کرده بودند الکی زحمت کشیدی

رامین پنج‌شنبه 3 آبان‌ماه سال 1386 ساعت 02:21 ب.ظ http://www.jahaname-khamoosh.blogfa.com

سلام دوست عزیز خسته نباشی وبلاگت خیلی جالبه
تو اون مورد کم اوردن !یادت هست من که ۴ بار از اول نگاه کرد اینقدر کارت جالب بود دوست داشتم تا ۱۰ بار ادامه داشته باشه ولی خوب نشد بازم خسته نباشید
راستی من شما رو تو پیوند هام قرار دادم خوشحال میم شما هم این کار رو انجام بدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد