*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

منتظرم...

گفتی که مرا دوست نداری گله ای نیست

بین من و عشق تو ولی فاصله ای نیست

گفتم که کمی صبر کن و گوش به من کن
 
گفتی که نه باید بروم حوصله ای نیست

پرواز عجب عادت خوبیست ولی حیف

تو رفتی و دیگر اثر از چلچله ای نیست

گفتی که کمی فکر خودم باشم و آن وقت

جز عشق تو در خاطر چیز دیگری نیست

بگذار بسوزند دل من مساله ای نیست
نظرات 2 + ارسال نظر
بی کلام سه‌شنبه 9 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 02:02 ب.ظ http://be-happy.blogsky.com

سلام
وبلاگ قشنگی داری .
میشه تبادل ؟

خاله الهام پنج‌شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1386 ساعت 03:54 ق.ظ http://rooheashegh.mihanblog.com

سلام
من شدم تو نت خاله الهام
البته قلابی

یه سر بیا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد