*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

من هیچ

از چشم داغ خورده شهوت بار تو تا نگاه چشمانِ آبی یک زنْ ، راهی نبود به قدر فاصله دل تو تا کوره راه دلِ سنگِ من .



یادمه طرح می ساخت ، و انگشت های خسته تو، تند تند،هی می بافت طرح ساده ای ، امّا مبهم از چشم های خوشگلِ من .



از بس دویده دلم پی دلِ تو و پی آن صبح سپید ، نایی نداشت او، جان شما و جان دلِ من .



من هیچ !! اصلا هیچ هیچ !!



من میدانم هیچ بهانه خوبی برای زیستن تو نبوده ام ، برو طرح آن زن زیبا بساز ، که مانده بر سر راهِ دلِ من .



انگشت های خسته تو همانند انگشتانِ خسته من باز می بافند عشقی نوین ، چشمی حزین و طرح آن مرد پاک ، امام من ، مرید من ، و جواب سئوالهای من .



از چشم داغ خورده غمبار تو تا نگاهِ عاشقِ من ، یک سالِ نوری است تا تنگنای دلِ من .تاسوعا...
نظرات 1 + ارسال نظر
ایلیا سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1385 ساعت 01:49 ق.ظ http://iliya.co.sr

سلام ... کمی دست کاری در ظاهر وبلاگ من و خیلی اذیت کرد.... امید به اینکه دیگه دیر باز نشه...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد