*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

تو را دوست دارم

تو چه می دانی که این دل که پشت پیراهنی از گل سرخ پنهان است ،چه قدر دلتنگ توست؟اگر دیواره ی دهلیزهایش را ببینی که با نام تو تزیین شده، اگر صدای تند و هیجان آلودش را بشنوی، آنوقت شاید کمی ـفقط کمی ـ او را درک کنی

تو چه می دانی که این چشم که از میان تیرهای مژگان و کمان ابروان ردپای تو را دنبال می کند، چه قدر مشتاق دیدن توست؟اگر خود را در آیینه اش تماشا کنی آنوقت شاید کمی ـ فقط کمی ـ به او حق بدهی


تو نمی دانی که روزگار چه قدر کوتاه است وچراغ های خوشبختی دیری نمی پایند و همیشه نمی توان شانه به شانه ی دوست در باران قدم زد.همیشه نمی توان دست دوست را گرفت و به تماشای قله هایی برد که در دو قدمی خدا ایستاده اند.


تو نمی دانی که ممکن است در میانه راه گرد بادی عظیم همه چیز را در هم بپیچد و نشانه ای از حرفهای قشنگ و نگاههای خاطره انگیز نماند.


نه،تو اینها را نمی دانی که اگر می دانستی حتم داشتم حتی یک لحظه هم مرا با غم هایم تنها نمی گذاشتی و دلت نمی امد که تازه ترین شعرهایم را نخوانی


کاش میدانستی که هر دونه ی برف آینه ای است که میتوانی عشق مرا به خودت در آن ببینی،ان وقت در روزهای برفی هیچ گاه از قاب پنجره کنار نمیرفتی

نظرات 6 + ارسال نظر
قرار بلاگ اسکایی ها سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 01:21 ب.ظ http://1st-gharar.blogsky.com

سلام
::
::
::
<<<<اعلام زمان و مکان آخرین قرار سال ۱۳۸۵>>>>
::
::
::
به امید دیدار

حضرت عشق *--* روزبه سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 06:41 ب.ظ http://hazrat-eshgh.blogsky.com

سلامممممممممممممممممممم
فقط می گم عالی بود
همین
واقعا دارم می گم
-------------
موفق باشی
فعلا..........
----------یا حق ! ---------

خودم پنج‌شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:26 ب.ظ

سلام.خیلی خوب بود خسته نباشی.

سایه شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:47 ق.ظ http://www.sayeaftab.blogsky.com

سلام خوبین خیلی خوب بود موفق باشید
۱ سوال داشتم. من هرکازی میکنم نمی تونم تو پارس سیما لینکم و بزارم شما میتونید کمک کنید ؟
منتظر جواب هستم
ممنون

سایه شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 08:56 ق.ظ http://www.sayeaftab.blogsky.com

سلام ایلیا جون خوبی
سایه هستم فکر کنم بشناسی زیاد به بلاگت سر میزنم
میتونی کمک کنی به من ۱ سوال داشتم برات بالل توضیح دادم میتونی لینک من و بزاری تو پارس سیما مثل لینک خودت؟
منتظر جوابم

حامد یکشنبه 22 بهمن‌ماه سال 1385 ساعت 07:14 ب.ظ http://vistor.blogfa.com

با سلام وبلاگ خوبی دارید تبریک می گم امیدوارم شما را در وبلاگ خودم زیارت کنم با تشکر حامد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد