*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

مهم نیست

سلام تعطیلات من امروز تموم نشده بلکه من همیشه تعطیل هستم نکته مهم اینه که امروز آپ دیت کردم بعد از  یک هفته ! مهم نیست که راجع به من چی فکر می‌کنی مهم اینه که من وجدانم پیش خودم ناراحت نیست. مهم نیست که من چقدر محکوم شدم ٬ مهم اینه که من خودم خودم رو به خاطر کارایی که کردم و نکردم سرزنش نمیکنم . مهم نیست که بقیه چقد عاقلن و عادلن ٬ مهم اینه که من در مورد خودم خیلی سختگیرم ولی عادلم ... مهم نیست که یکی چون دستش به تو میرسه تو رو قربونی کنه و چون خودش رو نمیبینه تو رو محکوم کنه ٬ مهم اینه که من بیگناهم ... حداقل تو قاموس خودم ... همینم بسمه ... مهم اینه که مهم نیست تو چی فکر می‌کنی ولی من اونقدر عقلم میرسه که به چیزی که عقلم نمیرسه فکر نکنم ... مهم اینه که تو نمیفهمی و منم بلد نیستم بهت بفهمونم ... مهم اینه که تو یه کم میدونی و فکر می‌کنم میدونی ولی من خیلی بیشتر میدونم و میدونم که نمیدونم ... مهم اینه که تو اگه خنجر خوردی خودت به خودت زدی٬ مهم نیست که آخرش خنجر خونیت رو گذاشتی دست من ... مهم نیست که من چاقو کشم ٬ مهم اینه که چاقو نمیکشم ... مهم نیست که کی کیو واسه چی سرزنش کنه ٬ مهم اینه که کسی واسه دوست داشتن و دوست داشته شدن نمیتونه سرزنش بشه ... مهم نیست که تو دستگاه مختصات اقلیدسیه حرفا و اتفاقا و احساسات رو میبری تو ایکس و ایگرگ ٬ مهم اینه که دستگاه مختصات مهم نیست ٬ یعنی اصلاً دستگاه مختصاتش هنو در نیومده ... مهم نیست که فکر کنی دارم تحقیرت میکنم وقتی میگم نمیفهمی ٬ مهم اینه که نمیفهمی حتی اگه من بگم ... مهم نیست که چقد از من بدت بیاد .... چرا چرا مهمه ٬ ولی مهم اینه که من دیگه کاریش نمیتونم بکنم ... مهم نیست که چه ایمیلی رو آدم بگیره یا نگیره ٬ اصلاً مهم نیست که آدم چه ایمیلی رو بفرسته یا نفرسته ٬ مهم اینه که آدم چقد آدم باشه فکر چیو بکنه ... مهم نیست که دیگه هیچی مثل گذشته نمیشه ولی مهم اینه که من بازم اگه برگردم عقب همون کاری رو می‌کنم که تاحالا کردم ... مهم نیست که من چی‌کار کردم ٬ مهم اینه که من هیچ‌کاری نکردم ... مهم نیست که تو فقط خودتو میبینی ٬ مهم اینه که من تو رو میدیدم و میبینم ٬ مهم نیست که چرا و چقدر ٬ مهم اینه که من زیادی میبینم ٬ زیادی مفهمم ٬ زیادی حس میکنم ٬ اونقدر زیاد که میفهمم نمیدونم ٬ نمیفهمم ٬ نمیتونم ٬ نمیشه ٬ نباید ... و تو اینا رو نمیفهمی ... مهم نیست که تو همه‌چیو از بالا نمی‌بینی ٬‌ مهم اینه که تو فقط خودتو می‌بینی اونم از روبرو٬ مهم اینه فقط فکر میکنی داری می‌بینی ... مهم نیست که من حرفایی که نباید بزنم رو دارم میزنم ٬ مهم اینه که من حرفایی که باید بزنم رو نمیزنم ... مهم اینه که مهم نیست که بعداً چی میشه مهم اینه که دیگه هیچی مثل قبلاً نمیشه ... به هر حال ٬ خون بعضیا سرخه ٬ مال بعضیا آبی ٬ مال بعضیا سرخابی ٬ مال یه سری هم خاکستری ... مهم نیست که چی مهمه ٬ مهم اینه که دیگه مهم نیست ...
چشتون در اومد مهم نیست مهم اینه که عینکی شدی...روزاتون برفی توی این فصل بهاری

نظرات 8 + ارسال نظر
آدینه بوک پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 06:18 ق.ظ http://www.adinehbook.com

سلام. به فروشگاه اینترنتی کتاب و CD آدینه بوک با تحویل رایگان هم سر بزنید.

محمد پنج‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:18 ق.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
نوشته هات زیباست...

**مریم** جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:11 ب.ظ http://faslebieshghi.blogsky.com

سلام بهترین منتقد !

یه بوهای خوب میاد اینجا.....خیلی خوبه یعنی عالیه ... نه نه فوق العاده است ...قبلا زمان می ایستاد...نگاه ها درانتظار بود... ولی حال زمان در حرکت ...دلها بی تاب از همه مهمتر هدفی زیبا در زندگی دل را به دل دادن ...چه شروع زیبایی دست در دست تا ابد هم قدم ....
محمد این دفعه که اومدم اینجا در بوی شادی و خوشحالی غرق شدم ... باور کن !
امیدورام همیشه از زندگی بهترین دقایق رو هدیه بگیری....

**مریم** جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:12 ب.ظ http://faslebieshghi.blogsky.com

ببخشید اشتباه برات کامنت فرستادم ببخشیییییییییددددددددددد

**مریم** جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:12 ب.ظ http://faslebieshghi.blogsky.com


مهم نیست که چشمامون در اومد و عینکی شدیم .... مهم اینه که حرفای دل یه دوست مهربون رو که از بالا نگاه می کنه و به چیزایی که به عقلش نمی رسه اصلا فکر نمی کنه و خیلی مهمترین های دیگه رو گوش دادیم
مهم اینه که تو این هوای بهاری روزامون برفی باشه... مهم اینه که بیایی تو این دلکده ی برفی و از ترنمش به آرامش برسی ... مهم اینه مگه نه ؟عینک که مهم نیست .....
مهم اینه که موفق باشی همیشه دوست گلم و روزات برفیه برفی ....

سید جمعه 18 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 05:47 ب.ظ http://labgazeh.blogfa.com

سلام دوست خوب من
امید که حالتان خوب باشه
از زحماتتان سپاسگزارم
و از سر زدنتان به کلبه ی محقرم نیز
شاد باشید

غریبه آشنا یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 04:16 ق.ظ http://ataei.blogsky.com

سلام دوست من
وبلاگ زیبا و با معنایی داری
به منم سر بزن
موفق باشی ( یا حق )

دیوونه خودتی دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 12:14 ب.ظ http://http://divoonekhodeti.blogsky.com

هیچ کس تنهایی ام را حس نکرد
وسعت حیرانی ام را حس نکرد
در میان خنده های تلخ من
دیده بارانیم را حس نکرد
انکه با اغاز من مانوس بود
لحظه پایانیم را حس نکرد
اگر میخواهی آرام بشوی دردهایت را نزد گلها بازگو کن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد