*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

من میگم

من میگم بهم نگاه کن
تو میگی منو رها کن

من میگم چشات قشنگه
تو میگی دنیا دو رنگه

من میگم دلم اسیره
تو میگی که خیلی دیره

من میگم چشمات و واکن
تو میگی من و رها کن


من میگم بمون همیشه
تو میکی ببین نمی شه
نظرات 4 + ارسال نظر
کامران یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 09:35 ق.ظ http://arsin.blogsky.com

ســـــــــــلام


من میگم دلم اسیره
تو میگی که خیلی دیره

واقـــــا ایــــــــن جوابشــــــــه؟

اگه اینو بمن بگه چکار کنم انوقت؟

جوابمو بده درستـــه که همـــــــــــیشه شوخی میکنم ولی اینبار اصلا بهم بگو اگه اگــــــــــه ایـــــــنو گفت چکار کنم؟

دلـــــــــــم اســــــــــیــــــره

عسل دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 07:33 ق.ظ

ایلیا جان سلام.
یه آسمون گلهای سرخ و میخک
یه دریا عشق و اشتیاق و پولک
یه حس شوق و قلب بیقرار و کوچک
فقط میخواد بهت بگه که عیدتون مبارک

سارا دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 02:04 ب.ظ

در رویای کودکانه ام آموختم به چیزی که به من تعلق ندارد فکر نکنم
ناگهان تو آمدی و فکرم شدی

**مریم** سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1385 ساعت 03:12 ق.ظ http://faslebieshghi.blogsky.com

سلام

این شعر خیلی قشنگه.............

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد