*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

به زودی

ببخشید که دیر آپلود میکنم
نظرات 2 + ارسال نظر
ماریا۳۸۷ چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 12:02 ق.ظ

سلام ایلیا
من هر روز وبلاگتو میخونم . شخصیت چت شما با وبلاگت از زمین تا اسمون فرق میکنه بهت نمی اید. ایلیا من از وبلاگت خوشم امده ولی توی چت حرفهای زشتی بعضی وقتها میزنی که قابل تحمل نیسیی. ولی با این حرفها میخوام باهت دوست بشم.

یه بنده ی خدا جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 05:17 ق.ظ http://rooheashegh.tk


ایلیا
ایلیا جان سلام ..خوب هستی ؟
والا من نمی فهمم که کی به وبلاگم سر می زنی ..چون نظر نمی دی متوجه نمی شم ..
من هم بهت سر می زنم .....
راستی چرا خودت رو برای این تالار گفتمان درگیر می کنی ؟
خب ولش کن ..خودش درست می شه ...
و این که مطلب زیبایی نوشتی ..
منتظرت هستم ..
فدای تو یه بنده ی خدا


برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد