*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

مخابرات

سلام . ای بابا این مخابرات هم چه گیر سه پیچی داده تابلوی گفتمان تا اطلاع ثانوی درشو مخابرات برف گرفته ...

مشترک گرامی

دسترسی به این سایت امکان پذیر نمیباشد

آخه تا کی ...!؟

نظرات 1 + ارسال نظر
کامران یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1384 ساعت 07:39 ق.ظ http://arsin.blogsky.com

فکر نکن از خاطرم تو رفتی
هنوزم تو یاد من نشستی
رفتی اما خاطراتت اینجاست
تویی که قلب منو شکستی
لحظه های خوب با تو بودن
همیشه تو خاطرم می مونه
اون همه صداقت و یکرنگی
اون همه حرفای عاشقونه

رفتی اما خاطراتت اینجاست
مونده از تو واسه من یه دنیاست
یاد چشمای تو مونده پیش
من و این قلب همیشه تنها
آ…
کاش نمی رفتی و این قلب تنهام
توی این زندون غم نمی موند
منی که فقط تورو می خواستم
رفتنت آرزوهامو سوزوند

اگه دوری تو از نگاهم
فکر نکن شدی فراموش
شمع یاد تو عزیزم
تو دلم نمیشه خاموش

اگه دوری تو از نگاهم
فکر نکن شدی فراموش
شمع یاد تو عزیزم
تو دلم نمیشه خاموش
نمیشه خاموش
نمیشه خاموش
نمیشه خاموش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد