*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

*.:.*.روزهایم برفی است.*.:.*

.*.از روزهایی میگم که همیشه واسم برفی بوده روزهایی با دونه های بلوری سفید که همیشه دوستشون داشتم روزاتون برفی.*.

لبی تر کرد

 حتک حرمت به حرم مطهر امام هادی (ع) رو به همه تسلیت میگم

اگر خورشید عشق نبود

خود درخت هم خستگی درمی کند . اگر تکیه کند به او

درخت تکیه به او داد  وخستگی در می کرد . هوای تیره ونامطبوع از طبیعت فاسد این دشت بلا خیز را به سینه کشید ودر باز دمش هوای تازه ای پر از احساس به ما پس می داد , که هوا معطر از آن شد آری لبی تر کرد وخستگی بدر کرد , آسمان را پر از آن کبوترسفید کرد وپری از سیمرغ را به من داد  تا بواسطه آن هراز گاهی به درخت دسترسی پیداکنم ,

درخت سفر زندگی را سر کردوهراز چند گاهی لبی تر کرد.

ولحظه ای نیاندیشید وپابه پای خطر , روزگار مارا سر کرد.

مسافران همه  ببینند , سنگلاخهای آنطرف را درخت تکیه داد وراه مسافرت را دراین مسیر ,مُُیسر کرد .

تو که مطالب مرا می خوانید از خود می پرسید؟

چگونه می شود این همه را باور کرد.

جورج   بوش و بلر در جنگِ عراق

سرود مخفی نگاهت ، در نبضِ پر تلاطم چشمه سارِ کوچکی من می درخشد و سیاهی زندگی ات ناگهان نمایان می شود .

ای کاش ! !

بغضِ من ترانه های زخمی تگرگ را به تکلمِ های دریا می بخشید ، و پلاک های طلای گردنی که با دست قلم شده ، در مدارِ مسدودِ زمان آویزان می کردم .

اینجا در دلم کبوتری نوبال به رنگِ سفید به خوابِ خاموشی مردابِ مرده است و بازچیدنِ لکنتِ بی اساسِ زبانش بر گلوی باد بر عهده می گیرم .

پرده های تاریک خاکستربرچشمانِ ناگشوده من کشیده شده است .

از خونابه ها خون می چکد ، و ترنمِ ترانه تلخْ که از هزاره هجران در آنطرفِ مرز ایران  ( عراق ) شنیده می شود .

آنجا جنگ است ، جنگِ نفتْ ، جنگِ سلطه ، جنگِ خاورمیانه طلبی ، آیا کسی هست ؟

 تا سوره ای را در گوشِ آلاله های نوشکفتهْ بخواند .

تا گریه کنند ( زنان و کودکانِ ستمدیده عراقی ) 

وقنوتِ ناتمام را کسی تمام کند .

تا من همْ ، هم پیاله سرشارِ شقایق ها شوم که رازِ تِشنگی دریا را برای لب های بر خاک ریخته طفلانِ معصومِ عراقی معنا کنم .

این در حالی است که ما همگی مات و مبهوت و سر در گم شده ایم .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد